We hebben jouw input nodig!

Celine Callewaert 04 March 2021

Er is heel wat te doen bij StuBio in het tweede semester!

Op 8 maart organiseren we Werkgroep Campus Proeftuin. Onze faculteit gaat namelijk een nieuwe campus bouwen dus zitten we eens samen om te kijken of de plannen voldoen aan de noden van studenten. Elke student aan de FBW is welkom om mee te luisteren en denken!

Op 15 maart bespreken we dan weer de ijkingstoetsen in Werkgroep IJkingstoetsen. Deze zijn vanaf volgend academiejaar verplicht aan onze faculteit. We zullen praten over de verplichting en welke zaken er bij de organisatie en remediƫring beter kunnen. Ook praat de minister van onderwijs over het opleggen van bindende voorwaarden dus polsen we al eens naar jullie mening hierover!

StuBio zal ook de corona crisis aangrijpen om met een standpunt naar buiten te komen voor activerend en blended leren aan onze faculteit. Deze discussies gaan door op onze algemene vergaderingen.

De algemene vergaderingen bespreken elke maand het onderwijs aan de faculteit, de problemen en onze projecten. Elke en maandag 19 april, telkens om 19u.

Hopelijk zien we jullie verschijnen op een van onze werkgroepen of algemene vergaderingen. Wees zeker ook niet bang om ons te contacteren via sociale media of stubio@ugent.be bij vragen/problemen/opmerkingen!

Recent nieuws

Maak kennis met StuBio's Dagelijks Bestuur 2023-2024

11 September 2023

Het is weer tijd voor onze jaarlijkse Pannenkoekenactie! (7/11 @Agora, Campus Coupure)

07 November 2022

Op zoek naar vrijwilligers voor BLOK@COUPURE 2022!

01 November 2022

Grensoverschrijdend gedrag en discriminatie: TRUSTPUNT LUISTERT!

30 October 2022