Het is weer tijd voor onze jaarlijkse Pannenkoekenactie! (7/11 @Agora, Campus Coupure)

Emma Willaert 07 November 2022

Zet die ene prof nooit zijn slides op tijd online? Heb je ideeën over hoe we onze campus kunnen verbeteren of zijn er veel te weinig studieplaatsen op onze faculteit?

Maandag 7/11 houden we met StuBio onze jaarlijkse pannenkoekenactie in de Agora van Campus Coupure vanaf 8u. Het concept is simpel: geef je mening over iets dat gerelateerd is aan onze faculteit (en volg onze sociale media!) en krijg een GRATIS pannenkoek in ruil. Dit kan gaan over opmerkingen over vakken, onze campus, de resto, proffen, monitoraat... Op deze manier proberen wij zoveel mogelijk input te verzamelen om onze faculteit steeds een beetje beter te maken.

Bekijk zeker ons facebookevenement voor meer informatie: https://fb.me/e/2h9LkfcdG . Jullie kunnen ons ook altijd bereiken via onze fb-pagina (StuBio - Studentenraad Bio-ingenieurswetenschappen) of email (stubio@ugent.be) voor bijkomende vragen.

Recent nieuws

Maak kennis met StuBio's Dagelijks Bestuur 2023-2024

11 September 2023

07 November 2022

Op zoek naar vrijwilligers voor BLOK@COUPURE 2022!

01 November 2022

Grensoverschrijdend gedrag en discriminatie: TRUSTPUNT LUISTERT!

30 October 2022