Ontdek onze Stuver22-kandidaten! Meet our Stuver22-candidates!

Jana Dutordoir 21 April 2022

Binnenkort zijn het terug verkiezingen aan de UGent en ook voor onze faculteit worden er nieuwe studentenvertegenwoordigers verkozen.

In totaal komen er 10 studenten op die jullie graag willen vertegenwoordigen in de Faculteitsraad van de Bio-ingenieurswetenschappen. Wil je ze beter leren kennen en erachter komen wat hun standpunten zijn? Check dan zeker hun kandidatenprofielenop UGent-kiest en het Schamper interview.

Ook voor de Raad Van Bestuur en de Sociale Raad komen worden binnenkort terug studenten verkozen. Kijk zeker ook eens naar hun standpunten en bekijk het grote stuverdebat.

Vergeet zeker niet te stemmen tussen 25 en 27 april!

—-----------

Soon it will be election time at UGent again and also for our faculty new student representatives will be elected.

In total there are 10 students who would like to represent you in the Faculty Council of Bioscience Engineering. Would you like to get to know them better and find out what their viewpoints are? Then check out their candidate profiles on the information site of UGent.

Also for the Board of Governors and the Social Affairs Council will soon be elected again. Be sure to check out their positions and don't forget to vote between April 25 and 27!

Recent nieuws

Maak kennis met StuBio's Dagelijks Bestuur 2023-2024

11 September 2023

Het is weer tijd voor onze jaarlijkse Pannenkoekenactie! (7/11 @Agora, Campus Coupure)

07 November 2022

Op zoek naar vrijwilligers voor BLOK@COUPURE 2022!

01 November 2022

Grensoverschrijdend gedrag en discriminatie: TRUSTPUNT LUISTERT!

30 October 2022