Op zoek naar vrijwilligers voor BLOK@COUPURE 2022!

Emma Willaert 01 November 2022

Ben jij een echte bibganger? Geeft het studeren samen met andere studenten je extra motivatie? Ben je een echt blokbeest als je studeert in de bib? Lees dan zeker verder! Komende “blok” zouden we graag opnieuw BLOK@COUPURE organiseren op onze campus. Samen met de Gentse Studentenraad zijn we nog aan het brainstormen hoe we dit concreet zullen laten verlopen, maar in de tussentijd polsen we graag al eens naar jullie interesse!

Om BLOK@COUPURE zo vlot mogelijk te laten verlopen hebben we namelijk vrijwilligers nodig. Als vrijwilliger sta je in om de orde in de studiezalen te bewaren en eventueel de nodige diensten te verwittigen bij problemen. Natuurlijk ben je als vrijwilliger steeds verzekerd van een studieplaats en leer je de campus op een andere manier kennen! Heb je hier interesse in of krijg je hier graag nog wat meer informatie over, vul dan zeker onderstaande form in: https://forms.gle/68yyry5MK3Z6qwDdA .

Hopelijk kunnen we jullie dan weer verwelkomen op BLOK@COUPURE binnen enkele maanden! Je kan ons ook steeds contacteren voor verdere vragen op onze sociale media of via stubio@ugent.be .

Recent nieuws

Maak kennis met StuBio's Dagelijks Bestuur 2023-2024

11 September 2023

Het is weer tijd voor onze jaarlijkse Pannenkoekenactie! (7/11 @Agora, Campus Coupure)

07 November 2022

Op zoek naar vrijwilligers voor BLOK@COUPURE 2022!

01 November 2022

Grensoverschrijdend gedrag en discriminatie: TRUSTPUNT LUISTERT!

30 October 2022