Grensoverschrijdend gedrag en discriminatie: TRUSTPUNT LUISTERT!

Emma Willaert 30 October 2022

Als Universiteit Gent en Faculteit Bio-ingenieurswetenschappen willen we respectvol met elkaar omgaan. Grensoverschrijdend gedrag en discriminatie worden niet getolereerd op onze campussen (en daarbuiten). Heb je gedrag ervaren dat over je grens ging, was je getuige, twijfel je of jouw gedrag ongepast was, wil je enkel je hart luchten of heb je concrete hulp nodig? Je kan steeds terecht bij Trustpunt voor een vertrouwelijk gesprek (zowel live als via een videogesprek). Waar je Trustpunt kan vinden en hoe je een afspraak maakt, vind je terug op hun website: https://www.ugent.be/student/nl/meer-dan-studeren/wel-in-je-vel/trustpunt?fbclid=IwAR1YtdSsqAqSdHfvQ2kJdyLJ-xis1eIrCOJt_MGjKIuPBV2gej1NNvHCqkc . (je kan deze link ook steeds terugvinden in onze LinkTree op Instagram).

Neem ook zeker een kijkje op de pagina van “Wel in je vel” (tevens terug te vinden in onze LinkTree)! Zij bieden verschillende laagdrempelige diensten aan (zoals chatlijn Epione, praatsessies over diverse thema’s, praatgroepen voor en door studenten, …) waar je met al je problemen, hoe klein of ‘onschuldig’ ze ook lijken, terecht kan.

Blijf er dus niet alleen mee zitten! Jullie kunnen ook steeds terecht bij StuBio voor bijkomende vragen :) !

Recent nieuws

Maak kennis met StuBio's Dagelijks Bestuur 2023-2024

11 September 2023

Het is weer tijd voor onze jaarlijkse Pannenkoekenactie! (7/11 @Agora, Campus Coupure)

07 November 2022

Op zoek naar vrijwilligers voor BLOK@COUPURE 2022!

01 November 2022

Grensoverschrijdend gedrag en discriminatie: TRUSTPUNT LUISTERT!

30 October 2022