De 5e algemene vergadering gaat van start!

Celine Callewaert 02 April 2020

Hoe gaat de AV in zijn werk? Van 2 april (12 uur) tot 6 april (12 uur) kunnen jullie comments nalaten op de documenten. Gelieve dit niet anoniem te doen (als dat kan) zodat wij nog een verslag kunnen opstellen. Per agendapunt is een document aangemaakt waarin de punten staan uitgelegd en soms al een voorstel gedaan is. Lees zeker alles goed door, geef jullie meningen/opmerkingen/commentaar en stel vragen. Start een discussie in de comments maar hou het lief.

Na 6 april zal de commentaar bekeken worden en verwerkt worden.

Aangezien er minder interactie was dan gewoonlijk zal er op 9 april om 19 uur toch een online AV doorgaan. Dit via Zoom. Indien je mee wil doen mail dan naar stubio@ugent.be. Op het einde zal dan een verslag gemaakt worden van dit alles. Dit verslag moet dan worden goedgekeurd op de volgende AV (20/04).

Wat staat er op de agenda?

1. Goedkeuring agenda en verslag

2. Doorstroom

3. Faculteitsraad

4. Activo project

5. Participatie & protocols voor stuvers

6. Onderwijs

7. Verkiezingen

8. Varia

We zullen het dus onder meer hebben over actief leren, het onderwijs in tijden van corona en het mentaal welbevinden van studenten, de stuver2020 verkiezingen,...

Elke student aan de FBW mag deelnemen aan deze vergadering, dus ga er zeker eens door en deel je mening!

Recent nieuws

Maak kennis met StuBio's Dagelijks Bestuur 2023-2024

11 September 2023

Het is weer tijd voor onze jaarlijkse Pannenkoekenactie! (7/11 @Agora, Campus Coupure)

07 November 2022

Op zoek naar vrijwilligers voor BLOK@COUPURE 2022!

01 November 2022

Grensoverschrijdend gedrag en discriminatie: TRUSTPUNT LUISTERT!

30 October 2022